Hvor vigtigt er søgemaskineoptimering?

Med fremkomsten af internettet som en effektiv social og business ekstraudstyr værktøj, har stigningen af søgemaskiner aktiveret interessegrupper, sociale organisationer og virksomheder til at øge deres synlighed samt deres overskud.

Søgemaskineoptimering (SEO) refererer til processen med at forbedre mængden og kvaliteten af trafik til et websted fra søgemaskiner via “naturlige”, hvilket ville betyde enten økologiske eller algoritmisk, søgeresultater. Generelt, jo tidligere et websted er præsenteret i søgeresultaterne, eller jo højere det rækker, de mere søgende eller web-brugere vil blive lokket til at besøge dette websted. En SEO kan også mål for forskellige typer søgning, herunder billedsøgning, lokal søgning, og industri-specifikke vertikale søgemaskiner.

For de fleste små virksomheder, kan en søgemaskine selskab garantere topplaceringer for søgeord med en kort eller lav månedlig Søg volumen eller få placeringer for højere mængde søgeord i mindre search engine websteder, der ikke er relevante og sandsynligvis skabe en meget minimal mængden af søgemaskine trafik.

Ifølge observatører, i øjeblikket der virkelig anses for vigtigste tre søgemaskiner for virksomheder eller virksomheder til at fokusere på deres leadgenerering og søgeord rankings gennem, og disse er MSN, Google og Yahoo. Med disse tre søgemaskiner kombineret, analytikere siger, en virksomhed kunne dække ca. 70% af alle web-trafik, der muligvis kan komme gennem deres hjemmeside.

Historien om søgemaskineoptimering begyndte, da webmastere og indholdsudbydere begyndte optimere websteder for søgemaskiner i midten af 1990 ‘ erne, som de første søgemaskiner katalogisering den tidlige web-miljø. I begyndelsen var alle en webmaster skulle gøre indsende en side, eller URL, at de forskellige motorer, som ville sende en “spider” at “kravle” siden, ekstrakt links til andre sider fra det og vende tilbage oplysninger findes på siden for at blive indekseret.

Processen indebærer en søgemaskinespidere downloade en side og gemme det på søgemaskinens privat server, hvor en sekundær program, også kaldet et indekseringsprogram udtrækker en bred vifte af oplysninger om siden, som ordene indeholder og hvor disse er placeret, som godt som nogen vægt for bestemte ord, som anbringes derefter i et planlægningsværktøj til gennemsøgning sikkert på et senere tidspunkt. I øjeblikket, er SEO ligesom jump2top.com og 7seo.com foretage præcise søgninger eller hjemmeside synlighed enhancement tilstande, der er tilpasset til en virksomhed eller organisations foretrukne mål eller ønskede nå.

Ejerne af de fleste websteder genkende at opnå top søgemaskine rankings for deres bedste søgeord er af grundlæggende betydning for deres virksomhed fortsatte succes. Men det store flertal af endnu fuldt ud forstår ikke processen med en lille virksomhed SEO selskabets proces for at opnå disse søgeord rankings gennem målrettede søgemaskine markedsføring og de fleste er ikke klar over gratis SEO site vurdering. Det er meget vigtigt at ikke kun investere i søgemaskine optimering specialist teknikker, men også pay-per-click management teknikker også.

Fleste søgemaskiner anerkendt 1997, at nogle webmastere arbejdede dobbelt tid i producerer indsats til rang godt i deres søgemaskiner, og selv manipulere side placeringer i søgeresultaterne. Tidlig search engine nystartede, såsom Infoseek, finjusteret deres algoritmer for at forhindre webmastere fra manipulere rankings af udstopning sider med overdreven eller irrelevante søgeord.

Men på grund af den høje marketing værdi af målrettede søgeresultater, der er et potentiale for en antagonistisk relation mellem søgemaskiner og firmaer. I 2005, blev en årlig konference om AIRWeb eller den kontradiktoriske informationssøgning på nettet, dannet for at overdrage og minimere de skadelige virkninger af aggressive web indholdsudbydere.

Dette indlæg blev udgivet i Erhverv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *